Soru & Cevap

Unity3D Üzerinde Zamanlanmış Animasyon Sorunu

26.02.2017 - 11:31

Merhaba arkadaşlar.

Öncelikle ne yapmaya çalıştığımı anlatayım. Android üzerinde çalışacak interaktif masal yapmaya çalışıyorum. Masaldaki karakterler sıra kendilerine geldiğinde konuşacaklar ve konuşurlarken de hareket edecekler. Projem 2 boyutlu olacak.

Photoshop üzerinde oluşturduğum 16 resmi Unity'e attığımda animasyona isim vermemi istiyor ve ben Myanimation deyip kaydediyorum. Biraz araştırdıktan sonra bir animasyonun sürekli çalışmaması ve ben kodla çağırdığımda çalışması için Debug'dan Legacy'i açmam gerektiğini öğrendim. Ben de öyle yapıyorum. Fakat Legacy'i açtığımda ilk resim haricindeki 15 resim Pptr Curve Mapping içindeki Size'den siliniyor. (Sanırım sorun burada. Çünkü onlar silindikten sonra animation çalışmıyor.. Fakat tek resim ile çalışıp o resme sağa sola gitme dönme vb. hareketler eklersem Unity içindeki animationdan o zaman animation çalışıyor.)

Her neyse ben yine de Add component -> Miscellaneous -> Animation menüsünden Animation ekleyip Myanimation'u da içine atıyorum. Bir de şu şekilde bir script yazıyorum:
 

function Start() {
    Invoke("Ersakonus", 1);
}

function Ersakonus() {
    Debug.Log("Ersa Konusuyor");
    animation.Play("Myanimation");
}

Bu scripti de karakterin içine atıyorum. Tüm karakterleri bu şekilde sıraları geldiklerinde konuşturup hareket ettireceğim. Fakat olmuyor. Sebebini bilen yardım edebilir mi?

Şimdiden teşekkür ederim.
 

178 Görüntülenme

0 Cevap

Sitedeki sorulara cevap verebilmek için giriş yapın ya da üye olun.